Vysoká škola chemicko-technologická v Praze:

Jméno a příjmení: Stanislava Grosová

Tituly: doc. Ing. CSc.

 

Rok narození: 1954

 

Rozsah pracovního vztahu: 1


Přednášky v předmětech:

           Marketing v potravinářství

           Podniková ekonomika

 

Absolvovaná VŠ: VŠCHT Praha, FCHI                       

Rok: 1978

 

Praxe od absolvování VŠ:

 

Od:

 

Do:

 

 

 

VŠCHT Praha

 

1982

 

 



Nejdůležitější publikace a další tvůrčí činnost za posledních pět let:

  1. Marketing. Principy, postupy, metody. Skriptum VŠCHT, Praha 2003 (Podíl: 100 %)

2.      Řízení vztahů se zákazníky. Konference "Management pro 21. století. (Podíl: %)

3.      Vliv změny struktury distribučních řetězců na chování vybraných výrobců potravin. (Podíl: 100 %)

4.      Analýza odvětví jako východisko formulace marketingové strategie. Mezinárodní konference Ekonomika firiem (Podíl: 100 %)

5.      Technologie a konkurenční výhoda v potravinářském průmyslu. Sborník mezinárodní konference Ekonomika firiem 1999 Koši (Podíl: %)

6.      Některé problémy aplikace generických strategií v potravinářském průmyslu. Sborník mezinárodní konference Ekoma 99 Par Sborník mezinárodní konference Ekoma 99 (Podíl: %)

7.      Struktura odvětví a marketingová strategie. Sborník mezinárodní vědecké konference Podniky, regiony a euror Sborník mezinárodní vědecké konference (Podíl: %)

8.      Rozvoj aktivních metod marketingového výzkumu. Grant FRVŠ 674/F5, 1997. Grant FRVŠ 674/F5, 1997. (Podíl: 50 %)

9.      Focus-groups. Výuková video-kazeta 1997. (Podíl: 100 %)

Anotace nejvýznamnějších publikací, projektů, děl a další tvůrčí čin.:

·         Faktory vývoje odvětví. Habilitační práce, 2000. Odvětví, vývoj odvětví, struktura, hnací síly. Vývoj a změny struktury v pěti konkurenčních silách v prostředí na příkladu pivovarského, sýrů, olejů, kečupů. Výrazný vliv odběratelů na změny struktury potravinářských oborů.

·         Marketing. Principy, postupy, metody. VŠ učební text pro předmět Marketing I a II.

·         Navrhování struktury zásobovacích řetězců, Logistika 9/2000, str. 40-41, Economia Praha 2000 - - podil: 50 Zásobovací řetězec, orientace na zákazníka, partnerství v řetězci, optimalizace, úroveň služeb

 

Pedagogický a vědecký pobyt v zahraničí:

 

Rok:

 

Doba:

 

 

 

Management Akademie Munchen, SRN

 

1991

 

3 měsíce

 

Vědecká hodnost: VŠCHT Praha

 

(1983)

 

DrSc.:

 

()

 

Habilitace: VŠZ

 

(2000)

 

Obor: Podnik. ekon. a manag.

 

Jmenovací řízení:

 

()

 

Obor:

 

Počet citací v SCI:

 

Zahr.: 0

 

České: 11




File translated from TEX by TTH, version 3.20.
On 01 Apr 2003, 13:34.